سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تور ارزان لبنان با صومعه سیده نوریه لبنان

تور ارزان لبنان با صومعه سیده نوریه لبنان

تور ارزان لبنان با صومعه سیده نوریه لبنان

تور ارزان لبنان

تور ارزان لبنان و تور اقساطی لبنان با صومعه سیده نوریه لبنان داستان سیده نوریه در سراسر لبنان محترم شناخته می شود. کشوری که در آن مسیحیت برای اولین بار در طیر و صیدون تبلیغ شد. به همین دلیل لبنان اغلب به عنوان بخشی از سرزمین مقدس در نظر گرفته می شود. لبنان مامن صومعه ها و مکان های مقدس زیادی است. در این میان، یکی از زیبا ترین مکان ها در لبنان برای بازدید صومعه سیده نوریه است. این صومعه در روستای Hamat مشرف به شهر ساحلی بترون واقع شده است. بازدید از این صومعه مطمئنا یکی از نفس گیرترین تجربه های شما خواهد بود زیرا این مکان بر لبه یک صخره، حدود 300 متر بالاتر از دریای مدیترانه، ساخته شده است. با نگاه از آن بالا مسحور کوه های با شکوه و آبی دریای مدیترانه می شوید.

تاریخچه صومعه سیده نوریه

این صومعه دارای سابقه ای طولانی است. بر طبق داستان های نقل شده گفته می شود که در حدود 500 بعد از میلاد در طول یک شب طوفانی در دریا دو ملوان با خطر دست به گریبان می شوند. از آنجا که امیدی به نجات نبود، ملوانان از مریم باکره طلب کمک می کنند. مریم مقدس به آنها در قالب نور ظاهر می شود و آنها را در امنیت کامل به سوی ساحل هدایت می کند. بعد از نجات از دریا، ملوانان در تشکر از مریم باکره غاری را در یک صخره حفر می کنند و آن را بانوی نور می خوانند. بعدها در قرن 17 در این مکان یک صومعه ارتدوکس یونانی ساخته شد.

برای دیدن خرابه های اصلی باید خود را از تعدادی پله در دل صخره پایین بیایید. در اینجاست که آرامش واقعی این مکان مقدس را حس خواهید کرد. بخش زیادی از ویرانه ها هنوز دست نخورده اند و در اینجا واقعا تاریخ را حس خواهید کرد. برخی از گردشگران فقط برای تماشا و برخی برای عبادت به اینجا می آیند. دین شما دلیلی برای بازدید نکردن از آن نیست. مسیحیان و مسلمانان برای دعا و عبادت به صومعه سیده نوریه می آیند. یکی از نکات جالب صومعه وجود پارچه های سفید گره خورده به شاخه های درختان و نقاشی های مسیح و مریم مقدس بر روی دیوارهای کلیسا است.

پناه تالابی در نزدیکی صومعه سیده نوریه وجود دارد که به زیبایی منطقه افزوده است. چشمه های آب شیرین نزدیک ساحل به افزایش تنوع زیستی آب منطقه می افزایند. به همین دلیل صخره سیده نوریه مکان توقف مهمی برای پرندگان مهاجر است. گونه های قابل توجه در میان این پرندگان عبارتند از پلیکان سفید و حواصیل ارغوانی که می توانید در فصول مختلف سال شاهد پرواز آنها در منطقه باشید.

گردآوری: تور لبنان https://lebanongasht.com







تاریخ : یکشنبه 96/7/9 | 8:53 عصر | نویسنده : علی باقری | نظرات ()
.: Weblog Themes By BlackSkin :.